H-Drive sistem
Hibrit sistem, Hibrit tahrikli ilk üretim teknesi olarak 2009 yılında Greenline 33 ile piyasaya sürüldü. Sürekli teknolojik gelişme sayesinde artık H- drive’ın 3. nesline sahibiz.
230V AC’nin her zaman mevcut olmasının rahatlığının yanı sıra, H-drive’ın avantajı aynı zamanda tekne camiasının artık “centilmen tekneciliği” olarak adlandırdığı sessiz ve emisyonsuz navigasyondur. Neden? Çünkü yalnızca Greenline Hibrit demirleme yerinde veya marinada komşularınızı rahatsız etmeden yelken açmanıza olanak tanır. Hibrit tahrik, yaklaşık 20 deniz mili mesafeye kadar seyir yapılmasına olanak tanır. Tam şarjla 4-5 knot hız, su üzerinde geçireceğiniz tipik bir boş gün için fazlasıyla yeterli.
Nasıl Çalışır
Korumalı H sürücüsü, 4 çalışma modunu tam entegrasyon ve basitlikle birbirine bağlar. Bir kontrol sistemi, tek bir (dizel/Elektrikli) anahtar aracılığıyla kullanıcıya yönelik arayüzü basitleştirir.
Avantajlar
- Düşük bakım maliyeti
- Kolay kullanım
- Düşük yakıt tüketimi
- Sessiz, temiz seyir
- Kesintisiz 200V ev konforu ile maximum uyum
Şarj
Tüketim
Pasif Bekleme
Sahil Kablosu Besleme
Rıhtımda tekne 230V (120 V) AC kıyı güç kaynağına takılıdır. Pil takımı şarj altındadır ve invertör, buzdolabı, TV vb. gibi ev aletlerini çalıştırmak için AC gücü sağlar.
Dizel Makina Seyirde Şarj Modu
Dizel motor tekneyi hareket ettirir ve akü paketini şarj eden jeneratörü çalıştırır. Tam şarj dizel modda yalnızca 2-2,5 saat sürer
Demirde Solar Panel Sistemi İle Şarj
Solar çatı dizisi, bir invertör aracılığıyla cihazlara AC güç kaynağı sağlayan aküleri şarj eder. Bu çapa şarj modudur.
Elektrik Motoru İle Seyir
Elektrikli sürüş modunda teknenin itişi, Lityum bataryadan alınan güç kullanılarak elektrik motoru tarafından sağlanır. Bu sıfır emisyon modu, gürültüsüz, dumansız ve önemsiz bir dümen suyu olmadan marinaya veya demirleme yerine girip çıkmak için kullanılır. Tam olarak şarj edilmiş bir batarya paketi 6 deniz milinde 20-30 mil kadar menzil sağlar